Skrbnik ključnih kupcev (m/ž) 

 

NALOGE IN ODGOVORNOSTI:

  • Obdelava tržišča (izbira, opredeljevanje, raziskave, analiziranje), iskanje novih trženjskih priložnosti ter možnih novih izdelkov in storitev. 
  • Izdelava prodajnih strategij, prodajnih in marketinških planov, marketinških aktivnosti.
  • Izgradnja in negovanje dobrih odnosov s strankami in vzdrževanje stalnih stikov, obiskovanje kupcev skladno s prodajno strategijo oziroma internimi navodili in predpisi.
  • Informiranje kupcev o novih proizvodih ali storitvah, določanju cen, plačilnih pogojev, sprememb ali drugih pomembnih informacij.
  • Identificiranje novih potencialnih kupcev, pridobivanje in obdelava povpraševanj.
  • Cenovna pogajanja, dogovarjanje pogodbenih razmerij.
  • Projektno delo.
  • Obiski kupcev, pretežno v tujina.

PRIČAKUJEMO:

  • VII. stopnja ekonomske, družboslovne, tehnične ali druge ustrezne smeri.
  • Izkušnje s področja avtomobilske industrije.
  • Poznavanje prodajnih protokolov.
  • Poznavanje računalniških programov.
  • Aktivno znanje (pisno in ustno) vsaj dveh tujih jezikov (angleščina, nemščina).
  • Sposobnost samostojnega in timskega dela, odgovornost, organiziranost in natančnost pri delu.
  • Pripravljenost za sprejemanje novih znanj.
  • Zaželene delovne izkušnje na podobnih delovnih mestih.

PONUJAMO:

  • Konkurenčno plačilo, primerno izkušnjam, stimulacija
  • Redno zaposlitev za polni delovni čas s 6-mesečno poskusno dobo;
  • Dobro ravnovesje med delom in zasebnim življenjem;
  • Redna napredovanja, fleksibilen delovni čas, delo na zanimivih projektih,